напишіть нам
Засновник:
Запорізька обласна державна адміністрація,
Департамент культури, туризму, національностей та релігій
Запорізький обласний туристично-інформаційний центр

До вибору туристичного бренду області долучиться громадськість

16.04.2015
Відбулося засідання організаційного комітету з визначення переможців обласного творчого конкурсу на створення туристичної символіки Запорізької області, на якому розглянуто шість творчих робіт, відібраних для подальшої участі у конкурсі.

Як повідомив директор Департаменту культури, туризму, національностей та релігій облдержадміністрації  Владислав Мороко, всього на конкурс було представлено 72 роботи, шість кращих з них змагатимуться за перемогу. Експерти відзначили, що всі вони цікаві, проте вимагають доопрацювання. У ході обговорення вони висловили авторам свої зауваження концептуального характеру. Основні вимоги до туристичного символу – оригінальність, зрозумілість, асоціативність з областю, візуальна естетичність. Кожна з робіт відповідає їм більшою чи меншою мірою, але не повністю. З огляду на це прийнято рішення дати конкурсантам  місяць часу на доопрацювання.

Крім цього, Владислав Мороко запропонував на наступний розгляд запросити туристичних операторів, оскільки деякі роботи можуть бути використані в якості бренду окремого напрямку туризму. Наприклад, один із творчих доробків викликав зацікавленість як можливий символ фестивалю «Покрова на Хортиці». Також до обговорення робіт-фіналістів конкурсу вирішено долучити громадськість через засоби масової інформації.

Принагідно учасникам засідання було презентовано пропозицію гімну Запорізької області під назвою «Степ широкий». Автор слів і музики – запорізький композитор Сергій Ткаченко. Його подальшу долю, за словами Владислава Мороко, буде запропоновано визначити депутатам.